Rumah Ku Syurga Ku

Thursday, April 15, 2010

My Birthday...15th April 1967

ALHAMDULILLAH
Hari ni genap umur Kak Ton 43 tahun.
Syukur teramat syukur ke hadrat Ilahi diatas segala nikmat yang diberikan...
Kesempatan yang Allah beri...untuk menikmati hidup sampai hari ini...ALHAMDULILLAH
Semoga Allah panjangkan usia dalam keadaan sihat dan iman...untuk terus beribadat kepadaNYA...INSYAALLAH
AMIN AMIN YARABBALALAMIN...

Terima kasih pada mak yg melahirkan dan membesarkan anak mak ni...ALHAMDULILLAH.
AlFatihah Kepada arwah abah..yg berkorban tenaga mencari rezeki untuk membesarkan anak abah ni...
Semoga Allah ampun segala dosa Abah dan semoga Abah berbahagia disana...Terima kasih Abah...

Terima kasih juga kepada suami tercinta...abang megat teman dikala susah dan senang...semoga kasih sayang kita kekal keakhir hayat...

Terima kasih juga untuk anak2 Ibu; abang, adik, icad dan ibai...kerana menerima Ibu seadanya...kalian adalah segalanya untuk Ibu...


Kepada kawan2 dan adik beradik...anak2 sedara & sedara-mara semua....yang memberikan ucapan selamat hari lahir...tak kira melalui blog, facebook, phone call, sms...terima kasih atas ingatan...




Last friday... 16 Apr 2010, sempena besday Kak Ton, kami sekeluarga pergi makan2 kat Muara ikan bakar dekat port kelang...dah dekat 10 tahun rasanya tak pegi...



Mula2 pilih ikan, udang, ketam...pastu pilih menu apa nak masak dgn semua2 tu...



Sedapnya udang goreng tepung...masih macam dulu...
Menu kami malam tu...
1. nasi lemak special
2. udang goreng tepung
3. ketam Muara (sup ketam)
4. ikan bawal masak 3 rasa
5. ikan pari bakar

ALhamdulillah...kenyang sesangat dan sedap!!!!



romantik sikit...hehehe minum air kelapa muda...kongsi dgn abg megat...




Entah secara kebetulaan agaknya...Kak ton, Abg Megat dan Iqbal pakai baju warna merah malam tu...

6 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Salam Ton...Selamat Hari Lahir.....moga Ton terus bahagia...panjang umur....murah rezeki.....sihat dan diberi kelapangan dalam mengerjakan amalan kepada Allah...yang telah menghidupkan Hambanya....Amin!!!

Psssst...muda setahun erk!Sama dgn Nor ya!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.ton..sht?'selamat hari lahir yg ke43'....muda lg!!nanti dtg umah atie ambik munge sempena besday k.ton ya!!

Fitriyah Abdullah said...

Happy Birthday. Wish all the happiness buat Kak Ton.

nabella said...

tangkap terharu dengan ucapan alu2an hang di Hari UlangTahun..

tunoor73 said...

happy belated besday kak ton....saya folow kak ton n cuba2 resepi kak ton tuuu

diary mama said...

baru tgk part ni...hepi b'day..
berkenan lah gan mata ton...hahhahaha