Rumah Ku Syurga Ku

Thursday, March 26, 2009

kek pisang

jadi gak buat kek pisang resepi sofinar kat MYResipi...
Tapi tak letak overlet...
jadi gak..lembut...
Tapi merekah sikit kat atas tu...
Kalau ikut resepi, kena bakar suhu 180 celcius, 40-50 minit
tapi kak ton dah turunkan ke 160 celcius, 50 minit
Tapi ok gak kut sebab kek pisang yg beli kat kedai tu pun selalunya merekah gak...
heheh
betul la cam hunny cakap, senang je nak buat ...mixerkan je semua bahan...
rasa dia memang sedap!!!!
Abang Megat kata, "beli kat kedai ke?"
Nasib baik Irsyad jadi saksi, kata ibu buat sebab dia ada kat rumah kan...
heheh

2 comments:

nabella said...

Ala Ton..cantiknye kek hang..teringin nak buat..aku dah masuk fasa letih bangat..x leh berdiri lama..sib baik bbik aku dah balik..Eh..ya ka nak berhijrah S.Alm..beli umah kt sini pulak ka?Aku dok kt TTDIJaya..dkat2 politeknik S.alam..mai la umah...

KAK TON said...

oooo...
aku pernah pi tumpang solat kat masjid TTDI jaya...
Last year aku pi open house rumah boss Abang Megat...segan laks nak solat kat rumah dia..maklum ramai orang...tu yg pi cari masjid...Insyaallah, aku beli rumah kat Denai Alam...tahun depan kut pindah,,biar budak2 selesai sekolah kat sini tahun ni...